Attenti!A furmazione eccessiva pò causà danni à u corpu !!

Parechje persone anu un malintesi annantu à u fitness.Pensanu chì l'eserciziu finu à l'esaurimentu pò pruduce a più grande stimulazione è effettu nantu à i musculi.Invece di piantà à dà u corpu una pausa, ma pinsendu chì "u putenziale di u populu hè furzatu fora", è poi gritted i denti è cuntinuò à persiste, ùn sapete mai ciò chì dannu stu pò fà à u vostru corpu.

A furmazione richiede un equilibriu in muvimentu.

1

I periculi di a furmazione eccessiva

Insufficienza renale acuta

A furmazione eccessiva pò facilmente causà dissoluzione di i musculi, è a mioglobina cristallizzarà è bluccà in i tubuli renali, furmendu cusì u funziunamentu normale di l'organi renali.Quandu scorri in i rini, dannu direttamente i rini, purtendu à l'insufficienza renale aguda in u corpu umanu.

Induce a malatia di u cori

L'addestramentu eccessivu pruvucarà una secrezione eccessiva di adrenalina, chì porta à un battitu cardiacu rapidu, affettendu a funzione di fornimentu di sangue di u cori, inducendu cusì a malatia di u cori, chì varieghja da u dolore di u cori à l'arrestu cardiacu severu o ancu a morte brusca.

Affetta l'endocrine

Quandu l'overtraining, a funzione di a glàndula pituitaria serà inibita, è hè a glàndula pituitaria chì cuntrola a secrezione di l'hormone di u corpu, cusì a secrezione di l'hormone umanu currispundente serà ancu affettata, pruvucannu a fatigue fisica, poca ricuperazione fisica, cramps è altre cundizione. .

Articuli sò suscettibili à usà

A furmazione di fitness avarà un certu effettu di rinfurzà nantu à l'osse umane, ma l'overtraining aumenterà u nùmeru di scontri di articuli di ghjinochje, articuli di u coddu, articulazioni di l'ankle è altre parti, risultatu in usu di l'articulazione, è l'usu di l'articulazione hè difficiule di ricuperà, cusì l'entrenamentu deve esse. moderatu.

3

Disidratazione e anemia

U corpu suduri assai durante a furmazione, è a sudazione troppu reduce u ferru in u sangue, chì pò purtà à a desidratazione è l'anemia.

Segnu d'avvertimentu di furmazione eccessiva

Dizzy

In circustanze nurmale, ùn ci sarà micca vertigini eccettu per certi movimenti rotanti.Se a nausea è a vertigine di cortu termine o persistenti si trovanu, hè un signalu di fornitura di sangue insufficiente à u core.U sistema cerebrovascular è a spina cervica deve esse verificatu in u tempu.

Sete

Hè normale per sente sete dopu l'eserciziu, ma s'ellu hè statu idratatu, ma si senti ancu sete è urinate troppu, duvete immediatamente cessà l'eserciziu è verificate a funzione di u pancreas.

4

Fatica.

Un longu riposu dopu un entrenamentu chì ùn allevia micca a fatigue puderia esse un prublema renale.Se vi sentite sempre stancu dopu à riduce u vostru esercitu, verificate u fegatu è u sistema circulatori di u vostru corpu.

Ansimanti

Sicondu l'intensità di l'entrenamentu, ci saranu varii gradi di wheezing, chì normalmente pò esse restauratu da u restu.Ma s'è l 'attività ligera, è riposu per un longu tempu ùn pò ritruvà da fiatu pisanti, chistu pò esse duvuta a danni pulmunia.

L'entrenamentu hè un prucessu graduali, pudete esercitassi3-4 volteuna settimana, è u tempu di eserciziu unicu hè cuntrullatu in l'internu2 ore.

A fretta face i rifiuti

Passu à passu hè a megliu forma di entrenamentu

© Copyright - 2010-2020 : Tutti i diritti riservati.Prudutti presentati, Sitemap
Half Power Rack, Sedia rumana, Bracciale, Extension du triceps dual braccio curl, Attachment Curl di u Bracciu, Curl di u bracciu,