FIBO Extravaganza |Impulse Fitness Stuns cù Highlights Impressive

imagine 1
U 13 d'aprile di u 2023, l'Esposizione FIBO hà da esse in Cologne, Germania.Impulse Fitness hè statu invitatu à participà à stu prestigiosu avvenimentu, chì mostra i nostri ultimi risultati di ricerca è sviluppu.Unendu e forze cù i dilettanti di u sport da u mondu sanu, imbarcaremu inseme in sta grande occasione.

Cum'è un amicu di longu tempu di FIBO, Impulse Fitness cuntinueghja à captivare cù u so incantu unicu, chì furnisce una sperienza di qualità più alta per i clienti globale.Una volta, avemu guadagnatu elogi da i prufessiunali di l'industria per e nostre offerte eccezziunali.

In l'esposizione FIBO di questu annu, Impulse Fitness hà fattu un aspettu stupente cù tutta a so linea di prudutti, cumprese l'ultimi risultati di ricerca è sviluppu.A nostra vetrina include u MS Functional Training Rack, XSC700 Stair Climber, a serie classica FE97, IT95, SL, è ancu a serie IFP di recente liberazione, chì offre una gamma completa di prudutti in parechje categurie.
imagine 2

Mega Space furnisce suluzioni di produttu di forza RACK prufessiunali, d'altu rendiment è persunalizabili per e strutture di furmazione di forza è cundizionamentu.U MS Functional Training Rack risponde à i bisogni di i centri di furmazione atletica, di club cummirciali à grande scala, è di studi prufessiunali chì cercanu un equipamentu specializatu di furmazione di forza olimpica.
imagine 3

U XSC700 Stair Climber hè una nova aghjunta à a Serie X, sviluppata da a squadra di ricerca è sviluppu di Impulse Fitness in cullaburazione cù i diseggiani americani.Stu pruduttu cardiovascular high-end di qualità cummerciale hè pensatu per furnisce una stimulazione eccellente per u sistema cardiovascular è i musculi di u corpu inferiore.Offre una alternativa à l'esercizii tradiziunali di corsa o arrampicata, riducendu l'impattu di l'articulazione è a pressione nantu à i membri inferiori.Impulse Fitness hà u scopu di furnisce un pruduttu più sicuru è più stabile per rinfurzà l'esperienza generale di l'utilizatori per i so clienti.
imagine 4
Basatu nantu à e so caratteristiche d'altu rendiment è durable, a serie IT95 di Impulse Fitness hè stata rinfurzata per risponde à e richieste di furmazione prufessiunale.I prudutti aghjurnati vantanu una durabilità mejorata è una struttura di produttu raffinata.
A serie IT95 offre una linea di prudutti cumpleta cù un aspettu elegante è attraente.Tutti i mudelli presentanu un disignu à doppia corda, chì incorpora tubi d'acciaio robusti è saldatura di precisione.U disignu generale ùn hè micca solu di moda, ma assicura ancu un sensu più grande di sicurità.
imagine 5
imagine 6
Quandu a pandemia si cala, a primavera fiorisce di novu.Durante a mostra, a cumunicazione faccia à faccia è l'esperienza pratica anu rinfurzatu a stretta relazione trà Impulse Fitness è i clienti globale.Impulse Fitness hà da cuntinuà à creà un equipamentu di fitness di qualità superiore per i dilettanti di u sport, chì risponde à a so passione per un stile di vita attivu.

© Copyright - 2010-2020 : Tutti i diritti riservati.Prudutti presentati, Sitemap
Attachment Curl di u Bracciu, Extension du triceps dual braccio curl, Sedia rumana, Half Power Rack, Bracciale, Curl di u bracciu,