L'equipaggiu di sport Impulse Fitness apparsu in l'Olimpiadi d'invernu

L'Olimpiadi d'inverno di fama mundiale sò in piena evoluzione, l'avvenimenti maravigliosi attraenu tutta l'attenzione nantu à a scena è davanti à u screnu.Qualchi ghjorni fà, Impulse Fitness hà ricivutu un inseme di video da u nostru amicu russu, chì ci hà dettu cun entusiasmo chì anu vistu l'equipaggiu di Impulse in TV.Risultava chì in a trasmissione in diretta di u 6 di ferraghju di u 6 di ferraghju di a finale di pattinaggio di velocità maschile di 5000 metri di u Serviziu Olimpicu di Trasmissione (OBS), a bicicletta di spinning di riluttanza magnetica Impulse, u rack di furmazione di fitness prufessiunale è altre equipaggiu apparsu alternativamente in a camera.

nutizie

nutizie

L'equipaggiu di fitness Impulse chì si prisenta in u ghjocu in diretta hè situatu in a sala di furmazione fisica di l'Oval Naziunale di Pattinaggio di Velocità.Prima di a chjusura di u stadiu, u persunale di l'Impulse hà finitu l'ultima ispezione è mantenimentu di l'equipaggiu.Assicuratevi di serve megliu l'atleti dopu chì si movenu.

nutizie

In a sala di furmazione di u National Speed ​​Skating Oval, ùn ci hè micca solu l'equipaggiu aerobicu cum'è a bicicletta spinning, ma ancu l'equipaggiu di furmazione fisica prufessiunale Impulse Fitness HSP è altri tipi di equipamentu di furmazione di forza per l'atleti.
Hè più prufessiunale è più funziunale, chì ponu risponde à i bisogni di furmazione di l'atleti prufessiunali è aiutanu à preparà scientificamente.

nutizie

nutizie

nutizie

In più di l'ImpulsuPS450 bicicletta spinningè equipaggiu di furmazione fisica prufessiunale di a serie HSP (https://www.impulsehealthtech.com/hsp-series-others/) chì hè apparsu à l'Ovale Naziunale di Pattinaggio di Velocità, à a Chongli Ski Arena, a vittura di cera di neve per i snowboard di l'atleti era ancu equipata di Impulse.HSR007 Ski&Row Multiple Training Machine , HB005 Air Bike è altri equipaghji di furmazione fisica adattati per u ski, per chì l'atleti mantenenu sempre un bonu statu cumpetitivu.

nutizie

L'incantu di questu avvenimentu di ghiaccio è neve invernale hà fattu più persone da i telespettatori à i participanti per sperimentà u divertimentu di i sport di ghiaccio è neve.
Mentre impegnati à serve è guarantisci cuncorsi prufessiunali, l'integrazione di sport di ghiaccio è neve in u publicu hè ancu una di l'aspirazioni corporative di Impulse.

© Copyright - 2010-2020 : Tutti i diritti riservati.Prudutti presentati, Sitemap
Bracciale, Attachment Curl di u Bracciu, Curl di u bracciu, Extension du triceps dual braccio curl, Half Power Rack, Sedia rumana,