Impulse Fitness presenta l'attrezzatura di punta à a 2023 SPORTEC Japan Exhibition in Tokyo

TOKYO, 2 d'aostu di u 2023 - L'esibizione SPORTEC Japan 2023, assai attesa, hà iniziatu oghje, è i dilettanti di fitness sò in un piacè!Impulse Fitness, un nome rinumatu in l'industria di fitness, hè fieru di participà cum'è espositore in questu prestigiosu avvenimentu.A mostra hè tenuta in Tokyo, è i visitori ponu truvà Impulse Fitness à u Booth E1-1-47 durante l'avvenimentu di trè ghjorni, chì dura da u 2 d'aostu à u 4 d'aostu.

Cù un impegnu à l'innuvazione è l'eccellenza, Impulse Fitness hà purtatu una gamma impressionante di prudutti à SPORTEC.I visitatori anu l'uppurtunità di spiegà a nova Serie IFP di equipaghji di forza caricati di piastra, cuncepitu per elevà l'esperienze di allenamentu è mira à gruppi di musculi specifichi in modu efficace.
imagine 1
Aghjunghjendu à l'eccitazione, a serie classica IT95 Selectorized di equipamentu di furmazione di forza serà ancu presentata, offre à i gimnasti l'uppurtunità di sperimentà u più altu livellu di prestazione è durabilità in e so routine di fitness.
imagine 2
L'amatori di fitness chì cercanu l'ultime apparecchiature cardio seranu entusiasmati da u tapis roulant elettricu AC4000 neru, cuncepitu per unisce a putenza è l'estetica elegante, perfetta per l'utilizatori chì cercanu una sperienza di allenamentu elevata.
imagine 3
L'amatori di fitness chì cercanu l'ultime apparecchiature cardio seranu entusiasmati da u tapis roulant elettricu AC4000 completamente neru, cuncepitu per unisce a putenza è l'estetica elegante, perfetta per l'utilizatori chì cercanu una sperienza di allenamentu elevata. Inoltre, u novu XSC700 Stair Climber farà u so debuta in a mostra, offre un allenamentu sfida è dinamica à i dilettanti di fitness di tutti i livelli.Cù un design ergonomicu è funzioni avanzate, stu equipamentu hè stallatu per rivoluzionari e routine di scalata.
imagine 4
I visitatori di u stand Impulse Fitness anu l'uppurtunità di pruvà l'equipaggiu, di parlà cù l'esperti è di sapè più nantu à l'impegnu di a marca per creà soluzioni di fitness di punta.
imagine 5

© Copyright - 2010-2020 : Tutti i diritti riservati.Prudutti presentati, Sitemap
Attachment Curl di u Bracciu, Half Power Rack, Extension du triceps dual braccio curl, Curl di u bracciu, Sedia rumana, Bracciale,