Pudete perde u pesu in corsa, perchè avete sempre bisognu di fà furmazione di forza?

Parechje persone di solitu anu una quistione: Se pudete perdiri pesu in corsa, perchè andate à a palestra per piglià a furmazione di forza?

Sicondu statistiche incomplete da l'editore, a maiò parte di e ragazze desideranu figure strette è curvilinei, anca è abs fermi.

U corpu chì a maiò parte di i picciotti desideranu hè spalle largu, pettu grossu è musculi addominali grossi, cù chjaru è angulu.

1

Ma queste figure tonificate ùn ponu esse ottenute correndu solu.Avete da chjappà u ferru !

1

Perchè a corsa è a dieta ùn ponu micca fà una figura perfetta?

2
  • § A dieta è u jogging vi farà solu un "fisicu grassu faciule"   

Quandu pigliate una dieta per perdiri pesu, a vostra ingesta di caloria diminuirà dopu un periudu di tempu è u vostru pesu calarà.Ma questu farà u vostru ritmu metabolicu (BMR) più bassu è più bassu, per impediscenu di perde più energia.

Quandu a dieta hè finita, torna à u vostru usu di caloria.U vostru BMR hè calatu significativamente, chì significa chì vi permette di manghjà menu calori di ciò chì avete fattu prima di a perdita di pisu, chì pò purtà à l'overeating è l'aumentu di pisu.

Quandu avete principiatu pèrdite pisu da jogging quattru volte à settimana, vi vede risultati significativu in a prima settimana.

Ma cum'è u vostru corpu s'abitua à a manera di brusgià l'energia, culpisce ciò chì si chjama un plateau, è avete bisognu di correre più è più longu per mantene a perdita di libbra.

  • § A corsa ùn pò micca ottene a forma chì vulete

Ci hè trè tippi di cose chì affettanu a forma di u vostru corpu: scheletru, musculu è grassu.

Ùn pudete micca cambià u vostru scheletru, ma pudete cambià a ratio di musculu à grassu in u vostru corpu.

Aumente a vostra massa musculare è diminuite u vostru percentualità di grassu corpu.Se vi fucalizza solu nantu à a perdita di pisu è micca in a custruzzione di u musculu, perderete ancu a vostra massa musculare.

Ancu si diventa magre, ma a carne nantu à u corpu ùn hè micca stretta.

A furmazione di forza permette di furmà i musculi mentre perde grassu.U metabolismu aumentatu pò fà brusgià u grassu più veloce.

3

  • § A furmazione di forza ùn vi face micca un mostru musculu

A maiò parte di e ragazze ùn volenu micca toccu a furmazione di forza perchè sò preoccupati di troppu musculus.

A furmazione di stu tipu di corpu di musculus esige un entrenamentu muscular continuu per anni, supplementatu da a proteina.Allora ùn àbbia paura, a furmazione di forza nurmale farà solu e ragazze più sane.

4

Impulse Fitness equipamentu di palestrascuntrà tutti i vostri bisogni di custruzzione di forza di ogni ghjornu, dopu anni di migliuramentu da ingegneri;pò furnisce l'utilizatori cù l'esperienza più còmode è a furmazione precisa di i musculi di destinazione.

Benvenuti à cunsultà!

5
© Copyright - 2010-2020 : Tutti i diritti riservati.Prudutti presentati, Sitemap
Half Power Rack, Attachment Curl di u Bracciu, Sedia rumana, Curl di u bracciu, Bracciale, Extension du triceps dual braccio curl,