Hè a più alta a difficultà di l'esercitu, u megliu?

11

Prima di leghje stu articulu,

Vogliu principià cù uni pochi di dumande:

Quantu più fate l'esercitu, megliu a vostra perdita di pisu?

Hè u fitness più efficace u più stancu site?

Avete da furmà ogni ghjornu cum'è un espertu di sport ?

In u sportu, u più altu a difficultà di u muvimentu hè megliu?

Sè vo site in cattivu statu, avete sempre à fà una furmazione intensa?

Presumibilmente, dopu avè lettu queste cinque dumande, cumminate cù e vostre azzioni di solitu, una risposta appariscerà in u vostru core.Cum'è un articulu di scienza pupulare, annunceraghju ancu una risposta relativamente scientifica per tutti.

Pudete riferite à u paragone!

2

Q: Più longu fate l'eserciziu, più veloce perde u pesu?

A: Micca necessariamente.L'eserciziu chì pò fà perdiri pesu ùn hè micca solu di brusgià calorie avà, ma ancu di cuntinuà à aumentà u vostru metabolismu in i pochi ghjorni dopu chì hè tagliatu.

Una cumminazione di intensità più alta è furmazione di forza di tempu più brevi cumminata cù l'eserciziu aerobicu per un certu periodu di tempu serà più utile per ottene è mantene una bassa rata di grassu di u corpu.

Q: U più stancu, u più efficace?

A: Mentre hè veru chì uni pochi di atleti di fitness anu metudi di furmazione è risultati sbalorditivi, questu approcciu senza fine ùn hè micca per u publicu generale chì cerca di perde grassu è mantene in forma.

Evite l'overtraining, è quandu fate un muvimentu, assicuratevi chì l'ultimu muvimentu hè in u locu.

Q:Aghju bisognu di furmà ogni ghjornu?

A: E persone chì ponu cuntinuà a furmazione ogni ghjornu devenu avè un gradu considerableu di bona salute è bona forma è abitudini di vita.In ogni casu, se ùn pudete micca affruntà a furmazione d'alta intensità in a vostra vita di ogni ghjornu è ubligate à esercitassi ogni ghjornu, pò esse difficiule di pruduce boni risultati.

Sè vo site novu à u fitness, hè ricumandemu chì pruvate micca di organizà dui ghjorni consecutivi di furmazione di pesu o qualsiasi furmazione d'alta intensità.Retraining ogni altru ghjornu darà u vostru corpu u tempu di riparà stessu.Finu à avè abituatu à a furmazione, pudete aumentà i reps quandu site in bona ricuperazione.

3

Q:A più alta hè a difficultà di l'azzione, u megliu?

A: A ricerca di difficultà ùn hè micca bona quant'è a ricerca di a precisione di u muvimentu.Solu quandu u muvimentu hè precisu, i musculi si sentenu più efficacemente.

A furmazione veramente efficace hè di principià nantu à a basa di u funziunamentu currettu, cuncintratu nantu à qualchi furmazione basica, cum'è squats, pressa di panca è altri esercizii chì sò efficaci per a maiò parte di a ghjente hè a scelta bona.

Q:Puderaghju fà una furmazione d'alta intensità sottu a fatigue?

A: Sì avete mentalmente dorme oghje, ma ancu morde a bala è vai in palestra per furmà, ùn vi aiuterà micca.

Prima dà abbastanza nutrimentu, pigliate un bagnu caldu è rilassate completamente.Avà ciò chì duvete fà ùn hè micca eserciziu, ma dorme.

4
© Copyright - 2010-2020 : Tutti i diritti riservati.Prudutti presentati, Sitemap
Half Power Rack, Curl di u bracciu, Sedia rumana, Attachment Curl di u Bracciu, Bracciale, Extension du triceps dual braccio curl,