Cunsiglii di fitness da Impulse

Sò in una dieta stretta ogni ghjornu.I beie solu acqua invece di soda

Perchè aghju sempri guadagnà pesu?

Ùn ci hè micca un corpu di grassu naturali;hè solu chì ùn crede micca qualcosa.

1

Manghjendu menu accelerà a brucia di grassu

Stu metudu pò vede solu un certu effettu in pocu tempu, è pruvucarà danni à u corpu per un bellu pezzu.

Esperimenti scientifichi pertinenti anu dimustratu chì, se cunsuma menu di 800 calori à ghjornu, a vostra salute serà minacciata.

1

:Hè necessariu di aumentà a quantità di eserciziu nantu à a basa di una dieta sana per assicurà un ingesta scientifica di proteini, carbuidrati è grassi.Se vulete perdiri pesu più veloce, pudete pruvà l'eserciziu di intervalli di alta intensità HIIT.Impulse FitnessHIIT L'attrezzature di furmazione ponu cumplettamente i vostri bisogni, cliccate nant'à u ligame per più dettagli.

2

Solu vulete perdiri grassu in una parte specifica

"Vogliu solu fà i braccia più sottili", "Vogliu solu fà u pianu di l'abdomen inferiore"... Ma a perdita parziale di grassu ùn esiste micca.

2

:Sit-ups ùn sò micca abbastanza sè vo vulete eliminà una pancia grassa.Tuttu ciò chì avete bisognu hè un entrenamentu tutale di u corpu.U listessu s'aplica à altre parti.

 3

L'eserciziu aerobicu rende a ghjente magre, a furmazione di forza rende a ghjente più forte

Parechje persone pensanu chì a furmazione di forza farà u corpu grossu è pienu di musculi.In fatti, ùn hè micca cusì faciule per mette in forma.

3

:Se vulete perdiri pesu mentre formate, deve aghjunghje più furmazione di forza in più di furmazione aerobica.Quandu a massa musculare aumenta, u metabolismu aumenta ancu.

Impulse Fitness hà una gamma completa di linee di prudutti di furmazione di forza, chì ponu scuntrà tutti i vostriforzabisogni di furmazione, cliccate nantu à u ligame per i dettagli.

:Pianu un metudu di furmazione sistematicu, cuncintratu nantu à a furmazione di forza composta è sistemica, cù una quantità approprita di aerobica di bassa intensità è HIIT, è cambia u metudu aerobicu ogni tantu.

4

U più sudatu, u più veloce u cunsumu di grassu

A quantità di sudore hè ligata à u numeru di glànduli sudoripare chì un individuu hà è a quantità d'acqua almacenata in u corpu, invece di grassu chì hè brusgiatu è trasfurmatu in sudore.

5

Stretching pò fà i to gammi slimmer

U mutivu principale per a circunferenza di a gamba più grande hè l'accumulazione di grassu, è u metudu per riduce l'accumulazione di grassu hè di esercite regularmente è cuntrullà a vostra dieta.Stretching ùn farà micca a vostra circunferenza più chjuca.

5

:Stretching pò calmà i musculi dopu l'eserciziu intensu è restaurà i musculi chì sò stretti è accurtati dopu l'esercitu à a durata più còmuda.Dunque, ancu s'ellu si stende dopu l'eserciziu ùn pò micca sottilià e gammi, mantene i musculi in a so megliu cundizione.

6

Tagliate i carboidrati mentre state a dieta

I carbuidrati sò stati veduti cum'è i più grandi nemici di a perdita di pisu per un bellu pezzu, cusì durante a perdita di grassu, assai persone evitanu di manghjà qualsiasi carbu prima o dopu l'esercitu.

4

:Ùn àbbia paura di manghjà carboidrati prima è dopu a furmazione.U so scopu principale hè di brusgià l'energia, micca di trasfurmà in grassu.

Mangiate più fibre è carbuidrati cumplessi, è tagliate i carbuidrati "cattivi" cum'è i grani processati è u pane biancu.

© Copyright - 2010-2020 : Tutti i diritti riservati.Prudutti presentati, Sitemap
Curl di u bracciu, Half Power Rack, Sedia rumana, Extension du triceps dual braccio curl, Bracciale, Attachment Curl di u Bracciu,